+420 222 539 539
Mon - Fri: 8am – 8pm Sat - Sun: 9am – 4pm

Hotel Camelot Tisá Reviews

Hotel ratings

83%
Very good

by 23 reviews

How do we collect reviews?

  • Staff

    88%
  • Cleanliness

    90%
  • Equipment

    81%
  • Comfort

    79%
  • Value for money

    78%
Show reviews written by:
  • other group
Show reviews in:
Sort by:
Show:

Renata

single traveler, 6.8.2023

Čeština

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Anna

family with older children, 23.5.2023

Čeština

  • Overall rating
40 %
  • Ohledne ubytovani me nenapada bohuzel nic pozitivniho. Jedina vyjimka byla zrekonstruovana koupelna. Nezavisle od ubytovani to byl urcite cas straveny s rodinou, priroda, jidlo (mimo hotel).

  • K samotnemu ubytovani - snidane nebyly vcetne, ty se musely extra doobjednat: trikrat snidane pro pet osob/2.700 CZK + obecni poplatek 38 CZK/den/dosp. osoba se musel extra platit. Nakonec jsme zaplatili za ubytovani na tri noci se snidani temer 17.000 CZK (dva dospeli a tri deti). Platba kartou nebyla mozna, jak v hotelu, tak v hotelove "restauraci". V dnesni dobe rarita. Za ceny prvni tridy jsme bohuzel dostali jidlo a ubytovani druhe tridy. Hotelove zdi jsou smutne, spinava bila barva, zadny obraz, zadna pozitivni barva... na zemi je v hotelove casti stary koberec, ktery se misty odlepuje. V nasem pokoji v nem byla vydrena dira pred balkonem. Nase postele mely sice nove matrace, ale if you put lipstick on a pig, it´s still a pig... Vybava pokoju je jako cesta zpatky do 80. let 20. stoleti. Jako hotelova zahrada slouzil "doprodej" prebytecnych ovocnych stromu, ruznych keru a rostlin pro zahradu, z cehoz pulka byla polomrtva. Skoro drzost za to vubec chtit penize. Pohled na celou tu floru mi pripominal taktiku hotelu - maximalni vydelek za spatnou kvalitu. Hotelova snidane se sklada z levnych produktu a byla velmi jednoducha. V hotelove restauraci muzu doporucit jedine Himbeerbrauße/malinovku, ta je opravdu vytecna, za to pivo nebo Aperol spritzz nemely zadny spritzz. V hotelove restauraci jsme jednou vecereli, jidlo je prumerne. Stejne jako ubytovani: cena neodpovida kvalite, da se jist, ale je drahe. Bonbonek byl, kdyz jsem zaplatila posledni vecer utratu za nase piti. Druhy den, po check-out na ceste domu mi prisla sms od majitele hotelu s otazkou, jestli jsme ten ucet vyrovnali nebo je chyba v zarazeni uctu. Ackoli jsem ty penize dala osobne majiteli do ruky, par hodin pozdeji o tom nevedel. Trapne. Nebo zase taktika, jak prijit lehce k fufnikum? Pro cykloturisty neexistuje zadna mistnost ci carpot pro kola. Nase kola staly v chodbe u recepce a vsichni hoste hotelu i externi navstevnici restaurace chodili cely den okolo. Kdybych vedela, ze jsme v nocleharne pro turisty a zaplatili tretinu ceny, urcite bych nebyla kriticka. Ten pomer ceny a kvality je opravdu priserny. Kdo vyzaduje vysoke ceny a nabizi za to zajice v pytli, nemuze dostat dobre hodnoceni

Personnel
6
Services
4
Cleanliness
4
Comfort
4
Value/money
2
Hotel Camelot Tisá replied to this review.
Dobrý den, nevím zda reagovat na tuto irelevantní a neseriózní recenzi či poděkovat za toto hodnocení, i když je na něm něco pozitivního. A to, že se nám potvrzuje, že hosté, kteří se již od příjezdu mračí a po dobu pobytu jsou nepříjemní, tak bohužel nikdy od nich nelze očekávat na hodnocení něco pozitivního. Na ubytovacích portálech je výslovně zmíněno, že platba za snídani ani obecní poplatky nejsou v ceně ubytování a že je u nás možná platba pouze v hotovosti. Toto vše je i na ubytovacím voucheru, který je vystaven zprostředkovatelem v den objednání. Hotel následně potvrzuje rezervaci klientovi a všechny tyto i další podrobné informace má k dispozici.
Je na něm, pokud mu to nevyhovuje, zda rezervaci zruší nebo ne.
Platba kartou u nás není možná a ani v budoucnu nebude, je možno případně využít bankomat cca 300m od hotelu nebo rezervaci u nás nerealizovat.
Kola hostů je možno uschovat buď v hotelové chodbě nebo ve sklepních prostorách v samostatné místnosti, je to na volbě hostů. Ovšem všichni hosté volí variantu první, neboť ráno kola berou s sebou na výlety.
Hotelová restaurace nabízí cca 20 druhů jídel ala carte a dle recenzí hostů na googlemaps.com vaří výborně. Bohužel u nás nenajdete vepřové koleno, servírované pověšené na provázku, ale zato máme mimo jiné vynikající ovar z vepřového kolene s bohatou oblohou.
Popis kvality piva Bernard nebo Aperolu je irelevantní, nebudu komentovat, je nutno ochutnat
Snídaně bufetové má možnost si host objednat za cenu 200,-Kč/osoba a děti za 150,-Kč a nejsou a nikdy nebyly zahrnuty do ceny ubytování.
Výbava pokojů i celý interiér je jako na hradě, postele starší a tvrdé, avšak hosté mají možnost si objednat pokoje kategorie Deluxe, které jsou vybaveny zcela novými postelemi a matracemi, takže je opět na hostech, zda preferují tu nejlevnější kategorii Standart nebo lepší.
Ještě slova o hotelové zahradě, na naší zahradě, patřící k hotelu jsou na posekaném trávníku rozmístěna lehátka a stolky pro odpočinek a relaxaci hostů, což je plně využíváno a hosty preferováno. Pokud má tato klientka na mysli stromky v sousedním zahradnictví, který je za plotem našeho hotelu, toto nepatří k hotelu a prodej nezprostředkováváme ani nerealizujeme. Po dnešním dotazu nám bylo sděleno, že ovocných stromků tam mají 5 ks, vše jabloně.
Vrcholem tohoto hodnocení jsou slova o tom, že taktika našeho hotelu je maximální výdělek za špatnou kvalitu, což mě bohužel ubírá chuť se věnovat tomuto druhu podnikání, když několik let jako malý rodinný podnik tomu věnujeme veškerý čas a aktivitu, snažíme se hostům splnit, co jim na očích vidíme a pak Vám to takovýto host přímo znechutí.
Naštěstí takovýchto hostů jsme měli za 5 sezón našeho podnikání cca jednoho ročně, tak snad pro letošek máme vyčerpáno....
Pro relevantní recenze doporučujeme hodnocení na booking.com.
Roman Löffelmann
hotel Camelot Tisá

Klára

young couple, 10.5.2023

Čeština

  • Overall rating
92 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
8
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
8

Alžběta

group of friends, 30.10.2022

Česká republika

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Anonym

mature couple, 18.8.2022

Česká republika

  • Overall rating
80 %

(without text rating)

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
8
Value/money
8

Anonym

single traveler, 24.7.2022

Česká republika

  • Overall rating
68 %

(without text rating)

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
4
Value/money
6

Anonym

single traveler, 18.4.2022

Čeština

  • Overall rating
100 %
  • Výborná kuchyně, klidné prostředí

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Hana Kajánková

mature couple, 31.10.2021

praha 7 Česká republika

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Eva Kvíderová

family with older children, 15.8.2021

Česká republika

  • Overall rating
100 %
  • Příjemný majitel i personál. Velmi útulný hotel a dobré jídlo.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Jan Šimurda

single traveler, 12.8.2021

Česká republika

  • Overall rating
84 %
  • Velmi vstřícný vedoucí, dobrá kuchyně.

Personnel
8
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
6
Value/money
8

Miroslava

mature couple, 8.8.2021

Česká republika

  • Overall rating
52 %
  • Pokoj byl nabízen a účtován jako deluxe, ale absolutně tomu neodpovídal. Koupelna vypadala na první pohled hezky, ale až do té doby, než si člověk potřeboval vyčistit zuby. Umyvadlo bylo velmi malé a přes skleněnou poličku se nad něj nedalo naklonit. Podlaha ve sprchovém koutě byla udělána z kamínků (oblázků), takže tam zůstávala voda, která nikdy neodtekla a již druhý den zapáchala. Nevím, co by na to řekla hygiena. Matrace na posteli byly pouze položené, takže neustále klouzaly z postele dolů. Nabídka jídel v restauraci byla velmi omezená. Byla nabízená pouze česká klasika a pokud by člověk chtěl nějaké dietní jídlo nebo alespoň maso, které není smažené, tak nebylo z čeho vybrat.

Personnel
8
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
4
Value/money
2
Hotel Camelot Tisá replied to this review.
Děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás mrzí, pokud host není spokojen a vždy se mu snažíme vyjít ve všem vstříc. Koupelna je zcela nová a ve všem vyhovující, je pravda, že vysocí lidé tam můžou mít s menším umyvadlem problém, zvláště při čištění zubů. Kamínky na podlaze jsou zcela v pořádku a pokud se po sprchování opláchnou, nezapáchají ani po týdnu:)
Naše restaurace nabízí minimálně 15-20 jídel a s nabídkou jsou hosté vesměs spokojeni, je tedy s podivem, že si tito hosté nevybrali. Pokud má host nějaké zvláštní přání, samozřejmě mu uvaříme i dietní jídla mimo jídelní lístek.
Škoda, že hosté se během pobytu neozvou a potom dají špatné hodnocení, protože vše bylo špatné:(
Ale víme, že pokud jsou hosté již při příjezdu nespokojeni, tak ať děláme, co děláme, někdy to nejde napravit..........

Lenka

mature couple, 14.7.2021

Česká republika

  • Overall rating
88 %
  • Příjemné prostředí, neobvyklý vzhled budovy, venkovní posezení velmi útulné, mnoho krásných květin, báječná snídaně, příjemné prostředí pro partu přátel, rodinu s dětmi i se zvířátkem

  • Špatně funkční sprcha

Personnel
10
Services
8
Cleanliness
10
Comfort
8
Value/money
8

Anonym

mature couple, 7.7.2021

Česká republika

  • Overall rating
52 %
  • Snídaně - pestrost a zahrada.

  • Bylo cítit - zatuchlost na chodbách a v pokoji, že hotel zřejmě nebyl delší dobu v plném provozu.

Personnel
4
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
4
Value/money
6
Hotel Camelot Tisá replied to this review.
Děkujeme za Vaše hodnocení.
Hotel sice byl kvůli koronaviru mimo provoz více jak 8 měsíců, před znovuotevřením g červnu 2021 byly kompletně a důkladně uklizeny všechny již předtím uklizené pokoje, byly použity zakoupené ozónové generátory pro dezinfekci, aby hosté byli v bezpečném prostředí, v žádném případě nejsou hotelové prostory a pokoje zatuchlé, asi zrovna tento host nezná produkci ozónu v kombinaci s používanými vůněmi AmbiPur
I když je toto hodnocení dáno jako anonymní a vše je špatně, včetně personálu, a že dle hodnocení jsou strašné i nové postele s novými matracemi, vyšli jsme konkrétně těmto hostům vstříc a dostali ten nejhezčí pokoj nově po rekonstrukci, s novou koupelnou, novou televizí a novými postelemi s novými matracemi. Celé dva dny se tvářili naštvaně, ale s tím nic neuděláme............

Radek Šikl

young couple, 23.8.2020

Maďarsko

  • Overall rating
92 %
  • Majitel nám vyšel několikrát vstříc a to nad rámec běžných služeb. Určitě je hotel na dobrém místě, kousek od skal, kvůli kterým, si myslím, se do Tisé jezdí. Nedaleko je i ATM, v okolí několik dalších restaurací - hotel nabízí svou vlastní a vaří tam dobře :) . V podstatě díky 'velikosti' Tisé je vše pěšky na dosah. Hotel nabízí parkování mimo ulici a zdarma. Pokoje jsou standard a komfort. Celý objekt je tematicky upraven tak, aby navozoval atmosféru hradu Camelot. Pokud vím, dají se zapůjčit i kola atd.. Detaily neznám, ale pamatuji si, že nabídka nebyla malá ;-) Personál vlídný a přátelský. Ceny odpovídající.

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Anonym

single traveler, 18.8.2020

Čeština

  • Overall rating
80 %

(without text rating)

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
10
Comfort
8
Value/money
6

Anonym

single traveler, 7.8.2020

Čeština

  • Overall rating
96 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
8
Value/money
10

Anonym

single traveler, 31.7.2020

Česká republika

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Anonym

family with young children, 31.7.2020

Česká republika

  • Overall rating
72 %
  • Pěkné prostředí, milý pan majitel, volné parkování, rychlý internet, čisté pokoje. Hotel prochází renovacemi, což je určitě dobře.

  • Na snídani bych určitě podával lepší kávu, nabízená byla opravdu špatná. K večeři jsme dostali oschlý knedlík, místy tvrdý, což v restauraci tohoto ražení je dost zarážející.

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
10
Comfort
8
Value/money
6
Hotel Camelot Tisá replied to this review.
Děkujeme i za tuto recenzi, škoda, že Vaše připomínky ke knedlíkům jste neuplatnili přímo na místě, knedlíky si děláme vlastní a ještě se nám za rok a půl provozu nestalo, že by někomu nechutnaly či byly nekvalitně podány.

Alena

single traveler, 19.7.2020

Most Česká republika

  • Overall rating
100 %
  • Vstřícní a milí lidé, snídaně a veškeré jídlo bylo velmi chutné a v dostatečném množství, pěkné a čisté pokoje s perfektní matrací, kouzelná relaxační zahrada. Myslím, že není vůbec co vytknout a určitě se ráda vrátím.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Michael Noll

mature couple, 6.10.2019

Německo

  • Overall rating
76 %
  • gute einheimische Küche

  • das Zimmer wurde im Zeitraum nicht gemacht

Personnel
10
Services
4
Cleanliness
8
Comfort
8
Value/money
8