Hotel Camelot Tisá Отзывы
-
Персонал
88% -
Чистота
90% -
Оборудование
81% -
Комфорт
79% -
Соотношение цена / качество
78%
Показать отзывы от:
- Другая группа
Показать отзывы на языках:
Renata
одинокий путешественник, 6.8.2023
Čeština
(without text rating)
Anna
Семья со взрослыми детьми, 23.5.2023
Čeština
Je na něm, pokud mu to nevyhovuje, zda rezervaci zruší nebo ne.
Platba kartou u nás není možná a ani v budoucnu nebude, je možno případně využít bankomat cca 300m od hotelu nebo rezervaci u nás nerealizovat.
Kola hostů je možno uschovat buď v hotelové chodbě nebo ve sklepních prostorách v samostatné místnosti, je to na volbě hostů. Ovšem všichni hosté volí variantu první, neboť ráno kola berou s sebou na výlety.
Hotelová restaurace nabízí cca 20 druhů jídel ala carte a dle recenzí hostů na googlemaps.com vaří výborně. Bohužel u nás nenajdete vepřové koleno, servírované pověšené na provázku, ale zato máme mimo jiné vynikající ovar z vepřového kolene s bohatou oblohou.
Popis kvality piva Bernard nebo Aperolu je irelevantní, nebudu komentovat, je nutno ochutnat
Snídaně bufetové má možnost si host objednat za cenu 200,-Kč/osoba a děti za 150,-Kč a nejsou a nikdy nebyly zahrnuty do ceny ubytování.
Výbava pokojů i celý interiér je jako na hradě, postele starší a tvrdé, avšak hosté mají možnost si objednat pokoje kategorie Deluxe, které jsou vybaveny zcela novými postelemi a matracemi, takže je opět na hostech, zda preferují tu nejlevnější kategorii Standart nebo lepší.
Ještě slova o hotelové zahradě, na naší zahradě, patřící k hotelu jsou na posekaném trávníku rozmístěna lehátka a stolky pro odpočinek a relaxaci hostů, což je plně využíváno a hosty preferováno. Pokud má tato klientka na mysli stromky v sousedním zahradnictví, který je za plotem našeho hotelu, toto nepatří k hotelu a prodej nezprostředkováváme ani nerealizujeme. Po dnešním dotazu nám bylo sděleno, že ovocných stromků tam mají 5 ks, vše jabloně.
Vrcholem tohoto hodnocení jsou slova o tom, že taktika našeho hotelu je maximální výdělek za špatnou kvalitu, což mě bohužel ubírá chuť se věnovat tomuto druhu podnikání, když několik let jako malý rodinný podnik tomu věnujeme veškerý čas a aktivitu, snažíme se hostům splnit, co jim na očích vidíme a pak Vám to takovýto host přímo znechutí.
Naštěstí takovýchto hostů jsme měli za 5 sezón našeho podnikání cca jednoho ročně, tak snad pro letošek máme vyčerpáno....
Pro relevantní recenze doporučujeme hodnocení na booking.com.
Roman Löffelmann
hotel Camelot Tisá
Klára
Молодая пара, 10.5.2023
Čeština
(without text rating)
Alžběta
Группы друзей, 30.10.2022
Česká republika
(without text rating)
Anonym
Пожилые пары, 18.8.2022
Česká republika
(without text rating)
Anonym
одинокий путешественник, 24.7.2022
Česká republika
(without text rating)
Anonym
одинокий путешественник, 18.4.2022
Čeština
Hana Kajánková
Пожилые пары, 31.10.2021
praha 7 Česká republika
(without text rating)
Eva Kvíderová
Семья со взрослыми детьми, 15.8.2021
Česká republika
Jan Šimurda
одинокий путешественник, 12.8.2021
Česká republika
Miroslava
Пожилые пары, 8.8.2021
Česká republika
Naše restaurace nabízí minimálně 15-20 jídel a s nabídkou jsou hosté vesměs spokojeni, je tedy s podivem, že si tito hosté nevybrali. Pokud má host nějaké zvláštní přání, samozřejmě mu uvaříme i dietní jídla mimo jídelní lístek.
Škoda, že hosté se během pobytu neozvou a potom dají špatné hodnocení, protože vše bylo špatné:(
Ale víme, že pokud jsou hosté již při příjezdu nespokojeni, tak ať děláme, co děláme, někdy to nejde napravit..........
Lenka
Пожилые пары, 14.7.2021
Česká republika
Anonym
Пожилые пары, 7.7.2021
Česká republika
Hotel sice byl kvůli koronaviru mimo provoz více jak 8 měsíců, před znovuotevřením g červnu 2021 byly kompletně a důkladně uklizeny všechny již předtím uklizené pokoje, byly použity zakoupené ozónové generátory pro dezinfekci, aby hosté byli v bezpečném prostředí, v žádném případě nejsou hotelové prostory a pokoje zatuchlé, asi zrovna tento host nezná produkci ozónu v kombinaci s používanými vůněmi AmbiPur
I když je toto hodnocení dáno jako anonymní a vše je špatně, včetně personálu, a že dle hodnocení jsou strašné i nové postele s novými matracemi, vyšli jsme konkrétně těmto hostům vstříc a dostali ten nejhezčí pokoj nově po rekonstrukci, s novou koupelnou, novou televizí a novými postelemi s novými matracemi. Celé dva dny se tvářili naštvaně, ale s tím nic neuděláme............
Radek Šikl
Молодая пара, 23.8.2020
Maďarsko
Anonym
одинокий путешественник, 18.8.2020
Čeština
(without text rating)
Anonym
одинокий путешественник, 7.8.2020
Čeština
(without text rating)
Anonym
одинокий путешественник, 31.7.2020
Česká republika
(without text rating)
Anonym
Семья с маленькими детьми, 31.7.2020
Česká republika
Alena
одинокий путешественник, 19.7.2020
Most Česká republika
Michael Noll
Пожилые пары, 6.10.2019
Německo