+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Camelot Tisá Recenze

Hodnocení hotelu

83%
Velmi dobré

dle 23 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    88%
  • Čistota

    90%
  • Vybavení

    81%
  • Pohodlí

    79%
  • Poměr cena/kvalita

    78%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Renata

jednotlivec, 6.8.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Alžběta

skupina přátel, 30.10.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 18.4.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Výborná kuchyně, klidné prostředí

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Hana Kajánková

dospělý pár, 31.10.2021

praha 7 Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Eva Kvíderová

rodina se staršími dětmi, 15.8.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Příjemný majitel i personál. Velmi útulný hotel a dobré jídlo.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 31.7.2020

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Alena

jednotlivec, 19.7.2020

Most Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vstřícní a milí lidé, snídaně a veškeré jídlo bylo velmi chutné a v dostatečném množství, pěkné a čisté pokoje s perfektní matrací, kouzelná relaxační zahrada. Myslím, že není vůbec co vytknout a určitě se ráda vrátím.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 21.4.2019

Deutsch

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 7.8.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Klára

mladý pár, 10.5.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Radek Šikl

mladý pár, 23.8.2020

Maďarsko

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Majitel nám vyšel několikrát vstříc a to nad rámec běžných služeb. Určitě je hotel na dobrém místě, kousek od skal, kvůli kterým, si myslím, se do Tisé jezdí. Nedaleko je i ATM, v okolí několik dalších restaurací - hotel nabízí svou vlastní a vaří tam dobře :) . V podstatě díky 'velikosti' Tisé je vše pěšky na dosah. Hotel nabízí parkování mimo ulici a zdarma. Pokoje jsou standard a komfort. Celý objekt je tematicky upraven tak, aby navozoval atmosféru hradu Camelot. Pokud vím, dají se zapůjčit i kola atd.. Detaily neznám, ale pamatuji si, že nabídka nebyla malá ;-) Personál vlídný a přátelský. Ceny odpovídající.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Lenka

dospělý pár, 14.7.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Příjemné prostředí, neobvyklý vzhled budovy, venkovní posezení velmi útulné, mnoho krásných květin, báječná snídaně, příjemné prostředí pro partu přátel, rodinu s dětmi i se zvířátkem

  • Špatně funkční sprcha

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jan Šimurda

jednotlivec, 12.8.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Velmi vstřícný vedoucí, dobrá kuchyně.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 18.8.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 18.8.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Michael Noll

dospělý pár, 6.10.2019

Německo

  • Celkové hodnocení
76 %
  • gute einheimische Küche

  • das Zimmer wurde im Zeitraum nicht gemacht

Personál
10
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

rodina s malými dětmi, 31.7.2020

Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Pěkné prostředí, milý pan majitel, volné parkování, rychlý internet, čisté pokoje. Hotel prochází renovacemi, což je určitě dobře.

  • Na snídani bych určitě podával lepší kávu, nabízená byla opravdu špatná. K večeři jsme dostali oschlý knedlík, místy tvrdý, což v restauraci tohoto ražení je dost zarážející.

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6
Hotel Camelot Tisá odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme i za tuto recenzi, škoda, že Vaše připomínky ke knedlíkům jste neuplatnili přímo na místě, knedlíky si děláme vlastní a ještě se nám za rok a půl provozu nestalo, že by někomu nechutnaly či byly nekvalitně podány.

Anonym

jednotlivec, 7.10.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 24.7.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Šárka

dospělý pár, 28.10.2018

Litoměřice Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Líbilo se nám prostředí a design hotelu i vnitřní prostory. Personál byl super. Majitel příjemný pán, vysvětlil nám historii hotelu, co a proč opravuje a mění a bohužel jsme se zrovna strefili do rekonstrukce kuchyně, takže se za našeho pobytu nevařilo.

  • Mrzelo nás, že je zrovna v opravě hotelová kuchyň a bohužel se do našeho příjezdu nestihla zprovoznit. Dalo se sice posnídat za příplatek 135,-/os./den, ale když jsme chtěli posedět nebo se najíst, museli jsme ke konkurenci, jelikož kvůli nefunkční kuchyni nefungoval ani hotelový bar. Na druhou stranu jsme poznali alespoň Tisou a její hospůdky. Na internetových stránkách toto vůbec není zmíněné, jinak bychom si vybrali hotel, kde se můžeme najíst a návštěvu tohoto bychom nechali na jaro, až bude vše v provozu.

Personál
10
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel Camelot Tisá odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za Vaše hodnocení. Opravdu se snažíme našim hostům nabídnout nejlepší služby, aby u nás byli spokojeni a nic jim nechybělo.

Po nutných opravách vstupní části, parkoviště a dovybavení pokojů Standart jsme přikročili ke kompletní rekonstrukci hotelové kuchyně, abychom od listopadu 2018 mohli zahájit provoz restaurace nejen na snídaně, ale do zajištění stálého personálu zatím minimálně na víkendy a naši hosté tak již nebudou muset navštěvovat okolní restaurace:)
I když je možná dobře, že poté mohou srovnat kvalitu našich budoucích kuchařů:)

Od srpna 2018, kdy jsme zahájili provoz, je na našich stránkách informace o rekonstrukci naší kuchyně, zároveň ještě odesíláme všem našim hostům přímo nebo prostřednictvím rezervačních portálů info o skutečnosti, že restaurace není mimo snídaní v v tomto období v provozu a je tedy na hostech, zda chtějí využít alespoň naší ubytovací kapacitu.

Od ledna 2019 budou zahájeny práce na postupné rekonstrukci a modernizaci hotelových pokojů na kategorii Deluxe tak, aby do budoucna měli naši hosté vyšší komfort a pohodlí.

Děkujeme za recenzi a těšíme se na Vaši příští návštěvu:)