Hotel Camelot Tisá Recenzie
-
Personál
88% -
Čistota
90% -
Vybavenie
81% -
Komfort
79% -
Pomer cena/kvalita
78%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
- iná skupina
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :
Anna
rodina so staršími deťmi, 23.5.2023
Čeština
Je na něm, pokud mu to nevyhovuje, zda rezervaci zruší nebo ne.
Platba kartou u nás není možná a ani v budoucnu nebude, je možno případně využít bankomat cca 300m od hotelu nebo rezervaci u nás nerealizovat.
Kola hostů je možno uschovat buď v hotelové chodbě nebo ve sklepních prostorách v samostatné místnosti, je to na volbě hostů. Ovšem všichni hosté volí variantu první, neboť ráno kola berou s sebou na výlety.
Hotelová restaurace nabízí cca 20 druhů jídel ala carte a dle recenzí hostů na googlemaps.com vaří výborně. Bohužel u nás nenajdete vepřové koleno, servírované pověšené na provázku, ale zato máme mimo jiné vynikající ovar z vepřového kolene s bohatou oblohou.
Popis kvality piva Bernard nebo Aperolu je irelevantní, nebudu komentovat, je nutno ochutnat
Snídaně bufetové má možnost si host objednat za cenu 200,-Kč/osoba a děti za 150,-Kč a nejsou a nikdy nebyly zahrnuty do ceny ubytování.
Výbava pokojů i celý interiér je jako na hradě, postele starší a tvrdé, avšak hosté mají možnost si objednat pokoje kategorie Deluxe, které jsou vybaveny zcela novými postelemi a matracemi, takže je opět na hostech, zda preferují tu nejlevnější kategorii Standart nebo lepší.
Ještě slova o hotelové zahradě, na naší zahradě, patřící k hotelu jsou na posekaném trávníku rozmístěna lehátka a stolky pro odpočinek a relaxaci hostů, což je plně využíváno a hosty preferováno. Pokud má tato klientka na mysli stromky v sousedním zahradnictví, který je za plotem našeho hotelu, toto nepatří k hotelu a prodej nezprostředkováváme ani nerealizujeme. Po dnešním dotazu nám bylo sděleno, že ovocných stromků tam mají 5 ks, vše jabloně.
Vrcholem tohoto hodnocení jsou slova o tom, že taktika našeho hotelu je maximální výdělek za špatnou kvalitu, což mě bohužel ubírá chuť se věnovat tomuto druhu podnikání, když několik let jako malý rodinný podnik tomu věnujeme veškerý čas a aktivitu, snažíme se hostům splnit, co jim na očích vidíme a pak Vám to takovýto host přímo znechutí.
Naštěstí takovýchto hostů jsme měli za 5 sezón našeho podnikání cca jednoho ročně, tak snad pro letošek máme vyčerpáno....
Pro relevantní recenze doporučujeme hodnocení na booking.com.
Roman Löffelmann
hotel Camelot Tisá
Miroslava
starší pár, 8.8.2021
Česká republika
Naše restaurace nabízí minimálně 15-20 jídel a s nabídkou jsou hosté vesměs spokojeni, je tedy s podivem, že si tito hosté nevybrali. Pokud má host nějaké zvláštní přání, samozřejmě mu uvaříme i dietní jídla mimo jídelní lístek.
Škoda, že hosté se během pobytu neozvou a potom dají špatné hodnocení, protože vše bylo špatné:(
Ale víme, že pokud jsou hosté již při příjezdu nespokojeni, tak ať děláme, co děláme, někdy to nejde napravit..........
Anonym
starší pár, 7.7.2021
Česká republika
Hotel sice byl kvůli koronaviru mimo provoz více jak 8 měsíců, před znovuotevřením g červnu 2021 byly kompletně a důkladně uklizeny všechny již předtím uklizené pokoje, byly použity zakoupené ozónové generátory pro dezinfekci, aby hosté byli v bezpečném prostředí, v žádném případě nejsou hotelové prostory a pokoje zatuchlé, asi zrovna tento host nezná produkci ozónu v kombinaci s používanými vůněmi AmbiPur
I když je toto hodnocení dáno jako anonymní a vše je špatně, včetně personálu, a že dle hodnocení jsou strašné i nové postele s novými matracemi, vyšli jsme konkrétně těmto hostům vstříc a dostali ten nejhezčí pokoj nově po rekonstrukci, s novou koupelnou, novou televizí a novými postelemi s novými matracemi. Celé dva dny se tvářili naštvaně, ale s tím nic neuděláme............
Anonym
jednotlivec, 24.7.2022
Česká republika
(bez písomného ohodnotenia)
Šárka
starší pár, 28.10.2018
Litoměřice Česká republika
Po nutných opravách vstupní části, parkoviště a dovybavení pokojů Standart jsme přikročili ke kompletní rekonstrukci hotelové kuchyně, abychom od listopadu 2018 mohli zahájit provoz restaurace nejen na snídaně, ale do zajištění stálého personálu zatím minimálně na víkendy a naši hosté tak již nebudou muset navštěvovat okolní restaurace:)
I když je možná dobře, že poté mohou srovnat kvalitu našich budoucích kuchařů:)
Od srpna 2018, kdy jsme zahájili provoz, je na našich stránkách informace o rekonstrukci naší kuchyně, zároveň ještě odesíláme všem našim hostům přímo nebo prostřednictvím rezervačních portálů info o skutečnosti, že restaurace není mimo snídaní v v tomto období v provozu a je tedy na hostech, zda chtějí využít alespoň naší ubytovací kapacitu.
Od ledna 2019 budou zahájeny práce na postupné rekonstrukci a modernizaci hotelových pokojů na kategorii Deluxe tak, aby do budoucna měli naši hosté vyšší komfort a pohodlí.
Děkujeme za recenzi a těšíme se na Vaši příští návštěvu:)
Anonym
rodina s malými deťmi, 31.7.2020
Česká republika
Anonym
jednotlivec, 7.10.2018
Česká republika
(bez písomného ohodnotenia)
Michael Noll
starší pár, 6.10.2019
Německo
Anonym
starší pár, 18.8.2022
Česká republika
(bez písomného ohodnotenia)
Anonym
jednotlivec, 18.8.2020
Čeština
(bez písomného ohodnotenia)
Jan Šimurda
jednotlivec, 12.8.2021
Česká republika
Lenka
starší pár, 14.7.2021
Česká republika
Klára
mladý pár, 10.5.2023
Čeština
(bez písomného ohodnotenia)
Radek Šikl
mladý pár, 23.8.2020
Maďarsko
Anonym
jednotlivec, 7.8.2020
Čeština
(bez písomného ohodnotenia)
Renata
jednotlivec, 6.8.2023
Čeština
(bez písomného ohodnotenia)
Alžběta
skupina priateľov, 30.10.2022
Česká republika
(bez písomného ohodnotenia)
Anonym
jednotlivec, 18.4.2022
Čeština
Hana Kajánková
starší pár, 31.10.2021
praha 7 Česká republika
(bez písomného ohodnotenia)
Eva Kvíderová
rodina so staršími deťmi, 15.8.2021
Česká republika