Hotel Camelot Tisá Bewertungen
-
Personal
88% -
Sauberkeit
90% -
Ausstattung
81% -
Komfort
79% -
Preis-Leistungverhältnis
78%
Bewertungen anzeigen von:
- andere Gruppe
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:
Anonym
Einzelreisender, 21.4.2019
Deutsch
(Ohne Textbewertung)
Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Šárka
Älteres Paar, 28.10.2018
Litoměřice Česká republika
Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel Camelot Tisá hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Vaše hodnocení. Opravdu se snažíme našim hostům nabídnout nejlepší služby, aby u nás byli spokojeni a nic jim nechybělo.
Po nutných opravách vstupní části, parkoviště a dovybavení pokojů Standart jsme přikročili ke kompletní rekonstrukci hotelové kuchyně, abychom od listopadu 2018 mohli zahájit provoz restaurace nejen na snídaně, ale do zajištění stálého personálu zatím minimálně na víkendy a naši hosté tak již nebudou muset navštěvovat okolní restaurace:)
I když je možná dobře, že poté mohou srovnat kvalitu našich budoucích kuchařů:)
Od srpna 2018, kdy jsme zahájili provoz, je na našich stránkách informace o rekonstrukci naší kuchyně, zároveň ještě odesíláme všem našim hostům přímo nebo prostřednictvím rezervačních portálů info o skutečnosti, že restaurace není mimo snídaní v v tomto období v provozu a je tedy na hostech, zda chtějí využít alespoň naší ubytovací kapacitu.
Od ledna 2019 budou zahájeny práce na postupné rekonstrukci a modernizaci hotelových pokojů na kategorii Deluxe tak, aby do budoucna měli naši hosté vyšší komfort a pohodlí.
Děkujeme za recenzi a těšíme se na Vaši příští návštěvu:)
Po nutných opravách vstupní části, parkoviště a dovybavení pokojů Standart jsme přikročili ke kompletní rekonstrukci hotelové kuchyně, abychom od listopadu 2018 mohli zahájit provoz restaurace nejen na snídaně, ale do zajištění stálého personálu zatím minimálně na víkendy a naši hosté tak již nebudou muset navštěvovat okolní restaurace:)
I když je možná dobře, že poté mohou srovnat kvalitu našich budoucích kuchařů:)
Od srpna 2018, kdy jsme zahájili provoz, je na našich stránkách informace o rekonstrukci naší kuchyně, zároveň ještě odesíláme všem našim hostům přímo nebo prostřednictvím rezervačních portálů info o skutečnosti, že restaurace není mimo snídaní v v tomto období v provozu a je tedy na hostech, zda chtějí využít alespoň naší ubytovací kapacitu.
Od ledna 2019 budou zahájeny práce na postupné rekonstrukci a modernizaci hotelových pokojů na kategorii Deluxe tak, aby do budoucna měli naši hosté vyšší komfort a pohodlí.
Děkujeme za recenzi a těšíme se na Vaši příští návštěvu:)
Anonym
Einzelreisender, 7.10.2018
Česká republika
(Ohne Textbewertung)
Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6