+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Camelot Tisá Bewertungen

Hotelbewertung

83%
Sehr gut

von 23 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    88%
  • Sauberkeit

    90%
  • Ausstattung

    81%
  • Komfort

    79%
  • Preis-Leistungverhältnis

    78%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 21.4.2019

Deutsch

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Šárka

Älteres Paar, 28.10.2018

Litoměřice Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Líbilo se nám prostředí a design hotelu i vnitřní prostory. Personál byl super. Majitel příjemný pán, vysvětlil nám historii hotelu, co a proč opravuje a mění a bohužel jsme se zrovna strefili do rekonstrukce kuchyně, takže se za našeho pobytu nevařilo.

  • Mrzelo nás, že je zrovna v opravě hotelová kuchyň a bohužel se do našeho příjezdu nestihla zprovoznit. Dalo se sice posnídat za příplatek 135,-/os./den, ale když jsme chtěli posedět nebo se najíst, museli jsme ke konkurenci, jelikož kvůli nefunkční kuchyni nefungoval ani hotelový bar. Na druhou stranu jsme poznali alespoň Tisou a její hospůdky. Na internetových stránkách toto vůbec není zmíněné, jinak bychom si vybrali hotel, kde se můžeme najíst a návštěvu tohoto bychom nechali na jaro, až bude vše v provozu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel Camelot Tisá hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Vaše hodnocení. Opravdu se snažíme našim hostům nabídnout nejlepší služby, aby u nás byli spokojeni a nic jim nechybělo.

Po nutných opravách vstupní části, parkoviště a dovybavení pokojů Standart jsme přikročili ke kompletní rekonstrukci hotelové kuchyně, abychom od listopadu 2018 mohli zahájit provoz restaurace nejen na snídaně, ale do zajištění stálého personálu zatím minimálně na víkendy a naši hosté tak již nebudou muset navštěvovat okolní restaurace:)
I když je možná dobře, že poté mohou srovnat kvalitu našich budoucích kuchařů:)

Od srpna 2018, kdy jsme zahájili provoz, je na našich stránkách informace o rekonstrukci naší kuchyně, zároveň ještě odesíláme všem našim hostům přímo nebo prostřednictvím rezervačních portálů info o skutečnosti, že restaurace není mimo snídaní v v tomto období v provozu a je tedy na hostech, zda chtějí využít alespoň naší ubytovací kapacitu.

Od ledna 2019 budou zahájeny práce na postupné rekonstrukci a modernizaci hotelových pokojů na kategorii Deluxe tak, aby do budoucna měli naši hosté vyšší komfort a pohodlí.

Děkujeme za recenzi a těšíme se na Vaši příští návštěvu:)

Anonym

Einzelreisender, 7.10.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6