+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Camelot Tisá Recenze

Hodnocení hotelu

83%
Velmi dobré

dle 23 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    88%
  • Čistota

    90%
  • Vybavení

    81%
  • Pohodlí

    79%
  • Poměr cena/kvalita

    78%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 21.4.2019

Deutsch

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Šárka

dospělý pár, 28.10.2018

Litoměřice Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Líbilo se nám prostředí a design hotelu i vnitřní prostory. Personál byl super. Majitel příjemný pán, vysvětlil nám historii hotelu, co a proč opravuje a mění a bohužel jsme se zrovna strefili do rekonstrukce kuchyně, takže se za našeho pobytu nevařilo.

  • Mrzelo nás, že je zrovna v opravě hotelová kuchyň a bohužel se do našeho příjezdu nestihla zprovoznit. Dalo se sice posnídat za příplatek 135,-/os./den, ale když jsme chtěli posedět nebo se najíst, museli jsme ke konkurenci, jelikož kvůli nefunkční kuchyni nefungoval ani hotelový bar. Na druhou stranu jsme poznali alespoň Tisou a její hospůdky. Na internetových stránkách toto vůbec není zmíněné, jinak bychom si vybrali hotel, kde se můžeme najíst a návštěvu tohoto bychom nechali na jaro, až bude vše v provozu.

Personál
10
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel Camelot Tisá odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za Vaše hodnocení. Opravdu se snažíme našim hostům nabídnout nejlepší služby, aby u nás byli spokojeni a nic jim nechybělo.

Po nutných opravách vstupní části, parkoviště a dovybavení pokojů Standart jsme přikročili ke kompletní rekonstrukci hotelové kuchyně, abychom od listopadu 2018 mohli zahájit provoz restaurace nejen na snídaně, ale do zajištění stálého personálu zatím minimálně na víkendy a naši hosté tak již nebudou muset navštěvovat okolní restaurace:)
I když je možná dobře, že poté mohou srovnat kvalitu našich budoucích kuchařů:)

Od srpna 2018, kdy jsme zahájili provoz, je na našich stránkách informace o rekonstrukci naší kuchyně, zároveň ještě odesíláme všem našim hostům přímo nebo prostřednictvím rezervačních portálů info o skutečnosti, že restaurace není mimo snídaní v v tomto období v provozu a je tedy na hostech, zda chtějí využít alespoň naší ubytovací kapacitu.

Od ledna 2019 budou zahájeny práce na postupné rekonstrukci a modernizaci hotelových pokojů na kategorii Deluxe tak, aby do budoucna měli naši hosté vyšší komfort a pohodlí.

Děkujeme za recenzi a těšíme se na Vaši příští návštěvu:)

Anonym

jednotlivec, 7.10.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6